Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P54e97t75r 67H13e13s36s

22. 6. 2016 14:53

ozhodně je současná EU natolik neobolševická, že se i to proklínané Rusko může jít zahrabat. A jak nám EU už několikrát předvedla, je to totálně nereformovatelný spolek marxistických diktátorů s plnou hubou demokracie, ale praktikami stalinistickými, pouze v light verzi. Popravdě řečeno, nechci patřit ani pod Rusko ani pod diktát EU. Chci si o svém životě rozhodovat sám, bez "osvícených elit" i bez diktátorů, kteří mají pocit, že nejlépe vědí, jak bych měl žít. Cíl je to velký a nelehký, ale stojí za to, se o něj snaž

Zdroj: http://hudecektomas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=529494

Zaujal mne konec vašeho blogu, , kdo jsou ti diktátoři a o jaké stalinisticke praktiky se jedná? Myslíte české europoslance nebo českého euro komisaře, nebo snad české ministry a premiéra? Nebo se jedná o ostatní europoslance, euro komisaře a ministry nebo snad premiéry? Kdy si o svém životě nerozhodujete sám a jak vám do toho EU zasahuje? A co třeba manželka nebo děti, nekecají vám do života mnohem víc než EU? A kde budete svoboější než v EU?

0 0
možnosti
Foto

Jak můžete porovnávat politické prostředí EU s RF a nepřihlédnout k počtu zastřelených nebo i jiným způsobem zamordovaných či vězněných novinářů, opozičních politiků a jinak uvažujících lidí na obou stranách? Jakou vidíte svobodu jednotlivce tamtéž?

Byl jste v poslední době v Rakousku, Itálii, Německu, Řecku, Portugalsku a nebo v Moskvě, Petrohradu, Vladivostoku?

Jaká je životní úroveň prostých lidí a jejich dovolání se práva na obou stranách?

Dejte příklady, argumenty, ale prosím vynechte propagandu.

2 0
možnosti

Mám zkušenosti skoro z celé Evropy. Z Ruska jenom severozápadní část. Subjektivně bych SZ část Ruska (hospodářsky a lidsky) srovnal s Řeckem (ne Aténami). Takový trochu bordýlek, ale lidi fajn. Stran svobody jsem v Rusku nezaznamenal skoro žádné stížnosti, jenom mi připadlo, že média jsou tam dost prostátně naladěna, ale moje znalost ruštiny není moc dobrá, takže dost subjektivně pojato. Putina mají lidi rádi, zvlášť když jej srovnávají s Jelcinem. Právo funguje podobně jako u nás, takže před zákonem jsou si všichni rovni, ale někteří jsou si rovnější. Obyčejní lidi se ekonomicky extra nevyskakují, ale bídu s nouzí netřou a na silnicích je plno (od rozpadajících se Žigulíků až po Bentley). Je tam ekonomicky dost rozdíl mezi venkovem a městem, ale spíš ve stylu života než v bídě a luxusu.

0 0
možnosti

J29a55r52a 43R19a56n33k

19. 6. 2016 7:33

Vase ceske "elity" Vam o Rusku nalhavaji? To mne nikdo nalhavat nemusi, aniz bych tam jezdila, stacilo mi divat se v dobe tesne pred Soci na RT a delalo se mi spatne od zaludku, ted si porovnavam BBC, CBC, CNN, DW a par dalsich spolu s New Yorker a WSJ, sem tam The Globe and Mail a zadne elity mne neovlivnuji. To znamena, ze jako spravny Zemanovec nechodite ani do kavaren;-)?

3 0
možnosti

Zkuste to osobně. Já tam taky jel s očekáváním toho nejhoršího. Koukáním na televizi toho moc nepoznáte. Překonejte svoji lenost.

Zemana jsem nevolil, ani knížete. Nemohu volit pouze menší zlo a oba dva kandidáti nebyli mým šálkem kávy (když už jsme u té kavárny).

0 0
možnosti

O co se tady snažíte ? To, že nemáte špatný pocit z Rusů jako takových nic nevypovídá o tom, jaký tam panuje panuje režim a jako razí vojenskou doktrínu. Já jsem také přesvědčen, že s obyčejnými Rusy si (u nich) člověk normálně popovídá, ale to neznamená, že jsou všichni takoví. Je vcelku známo, jak se projevují v zahraničí jako turisté. Tam jsou většinou vnímáni jako arogantní a sobečtí burani a dnes dokonce rozhoduje o ceně zájezdu i to, zda v dané destinaci není příliš mnoho ruských turistů. Jinak jsem fakt rád, že stejně jako v roce 1968 budete bojovat proti případné invazi Rusů. :-P

4 3
možnosti

Dám stejně blbý argument jako vy s turisty: o Američanech je vcelku známo, jak se projevují v zahraničí jako vojáci. Jsou tam vnímáni jako arogantní a militantní burani, kteří rozvrací fungující státy a dělají z nich pustiny poseté mrtvolami. Dokonce o ceně zájezdu dnes rozhoduje to, jestli v dané destinaci Američané zrovna neválčí.

Což neznamená, že bych se ruských turistů zastával, sám s nimi mám špatné zkušenosti (stejně jako s Němci nebo Dány). Jenom nechápu, proč bych měl národ posuzovat zrovna podle turistů.

0 0
možnosti

V Rusku jsem nikdy nebyl, ale souhlasím s Vašimi názory, pane.

2 2
možnosti

ČR nemusí být kolonií nikoho...toť heslo z roku 1967...

1 0
možnosti

V Rusku, teda v SSSR jsem byla v roce 1965.

Vaše postřehy jsou dobré, také jsme to tak vnímali coby turisté.

Podařilo se nám občas vidět i to, co turista nevidí. Pak jsme byli moc

rádi, že je to u nás o hodně lepší. Nevím, jak je to dnes, ale myslím, že rozdíl město-venkov je tam stále velký.

3 0
možnosti

Hezky napsané a zajímavé postřehy ze země netušených možností.

4 0
možnosti

Rusko pro mne kdysi bylo nepřítelem (okupace ČR od roku 1968). A po dvou návštěvách 2004 - 2006 a sledováním ruských médií, jím zůstalo navždy....

7 2
možnosti

Nebyl jsem tam, ale plně Vašim postřehům věřím.Ta primitivní propaganda na mne má stejný účinek jako na Vás.R^

13 10
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2408x
Svoboda je základ. Bez svobody není člověk člověkem.

Daným výrokem snad dostatečně deklaruji, že nejsem "ten Tomáš Hudeček", tedy přivandrovalec z Olomouce, který se všemi dostupnými prostředky snažil zničit Prahu (ne, že by byl sám).

Seznam rubrik