Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trapný článek. Rusko pochopitelně není jen jeho evropská část. Možná jste mohl navštívit některé oblasti na Sibiři. Tam někde ani neví, co je to silnice. A jinde možná ani netuší, že už skončila druhá světová válka. :-P

2 2
možnosti
Foto

Cena je vždy funkcí koupěschopné poptávky. Ta cena benzínu spíše svědčí o malé kupní síly ruských motoristů.

2 3
možnosti

Spotřební daň na litr benzínu je v ČR 12,84 Kč za litr + platíte ještě DPH 21%. Takže s kupní silou to nemá nic společného ;-)

5 0
možnosti

:-) Pobavil jsem se ! Díky! Při čtení diskuse jsem jsi vzpomněl, jestli to některý z pravidelných minusářů nazve Potěmkinovou vesnicí, dočkal jsem se.......ale v dobrém. Poslední příspěvek. Velmi mi vrtá hlavou, že je zatím klid po pěšině! Možná se dočkám večer. R^R^R^ !!

7 0
možnosti
Foto

I já se pobavil a to dost. Karma.

5 0
možnosti

No hotovej ráj, to napohled. A ty parchanti si toho nevážej a útíkají, kudy můžou. ;-D

3 2
možnosti
Foto

A víte, kolik Američanů utíká k nám?

0 0
možnosti

Úplná zieglerovština;-D

2 3
možnosti

skvěle napsáno, dobře jsem se pobavila :)

8 0
možnosti

Pro vožení předem napsaného, bezchybného textu umístěného v závorce jsem použil Ctrl V, ale po jeho uložení se v něm objevily chyby. Už se mi to stalo po několikáté. Nevím co s tím?

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2408x
Svoboda je základ. Bez svobody není člověk člověkem.

Daným výrokem snad dostatečně deklaruji, že nejsem "ten Tomáš Hudeček", tedy přivandrovalec z Olomouce, který se všemi dostupnými prostředky snažil zničit Prahu (ne, že by byl sám).

Seznam rubrik